AntiFilozof Kızlar bebeğimi emdikten sonra hep hıçkırık tutuyor çok rahatsız oluyor dalamıyor uykuya hıçkırık neden oluyor acaba
Anne80 AntiFilozof kursağı büyüyor derlerdi eskiler :) yani midesi🙈 hemen bidaha meme verin bir iki yudumunda geçecektir
Avakadolumama AntiFilozof ahahhwhw bebeğimin ilk zamanlarına gittim 🥰 yaklaşık 3-4 aylik olana kadar her emdikten sonra hıçkırirdi sonra azaldı baya simdi neredeyse yok gibi. Geçiyor canim .Bence emzirirince veya mama içince fazla yediğinden ya da hava aldıklarında oluyor