AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody Yok ya ilkinde hiç aglamadı ikincide korktu. Eczaneden çıkmadan sustu bile ağlamadı hiç 😂
Woody fatimaozel Kendim de deldireyim bir tane daha da bir bakayım o zaman Erkek anası olsam sünnet ettiremezmişim çocugu 😀😀
morjaguar Woody yok valla öncesinde bir şey sıkıyorlar hiç hissetmiyorum, kıkırdak olmadığı sürece tabi 😄
Edanurada Woody ankara deva da deldirdim bebek için kuyumcular pek hijyenik değil 40 liraya deldirmistim gecen sene
Leylamoms Önerim yok ama bu konuda çok kararsızım ben de ya deldirmek ıstiyorum ama kıyamıyorum da. 6.5 aylik suan herkes deldir anlamaz bile diyor 🤷♀️
limonlukarpuzzz Woody bende öyle dusundum etraftan herkes erkenden delinmez falan filam diye konusunca dedim erken herhalde😍 cesaretlendim simdi 🤭
Woody limonlukarpuzzz Şöyle olmalı bence Ya 1 yaş ve daha öncesi.. Yani çok farkında olmadan. Ya da 4 5 yaşlarından itibaren kendi ne zaman isterse. Ancak geç deldirilirse kapanabilir diye düşünüyorum tkmadıgında. O yüzden erken olsa daha iyi gibi geliyor. Ben aylarca takmasam kapanmıyor mesela