Alya88 Kizlar 7 aylik olmak üzereyiz mama meme gidiyorduk ama sutum iyice azaldı sagdigim icin biliyorum ek gida da veriyorum ama oyle cok cok büyük porsiyonlar değil sadece mama veren anneler siz nasıl yapıyorsunuz günlük kac kere kac cc veriyorsunuz mamayi bazi yerlerde 1 yaşına kadar sut veya formül sut ağırlık olmalı diyor bazi arkadaşlarım var günde 4 ogun ek gida ile cocugu besliyor sadece bir kere mama veriyor kafam karisik
Miyauw Alya88 günde 3 öğün veriyorum. Aralarda ek gıda. He bazen 4 te oluyor tabi yemek yemesine bağlı olarak
Egelim Alya88 8 aylık olduk sayılır, son bir kaç gündür 3 öğüne başladım ama yine formül mama ağırlıklı veriyorum, emzirmiyorum ben. 1 yaşına kadar mama ağırlıklı gideceğim, 2 yaşına kadar da ağırlıklı olmasa da mamaya devam edeceğim.
YasemiNYagmur1 Alya88 ben sadece uyuyacağı zaman veriyorum 125 cc. Kahvaltı yapıyor öğlen çorba akşam meyveli yoğurt. Uykusu geldiğinde mamasız uyumuyor öyle alıştı. 4 kere falan veriyorum bazen 5 de oluyor ama normalde 180 falan içmesi lazım ben ek gıda da verdiğim için düzenli eksik yapıyorum
Asel_k_11 Bebeğim 8 aylık günden 3 ek gıda veriyorum kahvaltı ara öğün akşam 3 defa mama yiyiyor sizce kötü mü 260cc yapıyorum bazen bitiyor bazen 180 CC filan belli olmuyor ayrıca gece beslenmesi yok
Alya88 Asel_k_11 bende bilmiyorum ki biraz sagdigim sütten biraz mama şeklinde gidiyorum ek gidada günde 2 kere veriyorum bazi arkadaslar mama verme artik ek gidaya ağırlık ver diyorda daha çok küçük
YasemiNYagmur1 Alya88 yok canım gündüz uykusu var 2 kez. Gece uykusuna geçerken bide gece 1 kez uyanır ister. 4 oluyor. Bazen sabah kalkınca kahvaltısı geç kalacaksa 2 ölçek veriyorum ki aç kalmasın. Ben böyle ayarlama yaptım