Kizlar biz 1 hafta önce memleketten geldik evimize sonra eşim hastalandı 2 gün ateş üşüme titreme kasık ağrıları oldu girip diye hastaneye gitmek istemedi sonra arkadaşım bize gelmişti oda pozitif çıkınca testi bizde dün gittik test yaptırdık esimin testi pozitif benimki negatif kizlar şimdi ne yapmam lazım emziriyorum 4ay18 günlük kızım var ya bana da bulasirsa ne yapmam lazım benim çok korkuyorum kızım da 2 gündür hali yok burun akıntısı var öksürüğü var ne yapicam bilmiyorum