Seyma_52 Kızlar adetime iki gün var ama ben öncesinde hep iki gün kala lekelenirdim ve öyle hasta olurdum şimdi hiç lekelenmem yok içim içimi yiyor kanda versem çıkar mı gebelik
Seyma_52 yeymnmmm0 adetime var ama lekelenmemek korkutuyor. İki gebelik geçirdim ikisin dede lekelenmem olmamıştı günü gelince test yaptım pozitif
yeymnmmm0 Seyma_52 ben asilama yaptirdim 12. gun kanda cikti daha adet gunum gelmemisti yani. kardesimin de gunu gelmeden testte silik çikti yani cikiyo. erken gebelik testlerinden yap bakalm
asz Seyma_52 canım ben bebeğimi adetime 2 gün kala 5 tl lik testler varya eczanede onunla öğrendim.silik çizgi idi.kan da kesin çıkar.
Seyma_52 asz canım az önce yaptım şansıma bozuk çıktı test, hiç çizgi vermedi yarın artık tekrar bakacağım
Seyma_52 asz canım ben bir tane daha yaptım az önce. Sen sabah ilk idrarla mı yapmıştın gün içinde mi yaptın yoksa.
Seyma_52 Kelebegimmmm bende idrar testi yaptım negatif çıktı, ortalama birliktelik üstünde de en az 10 gün geçmiştir
fatimaozel Seyma_52 canım bazen lekelenme olmuyor benim bu ay lekelenmem olmadı korktum ama gecesine adet olmuştum korkma bence korunuyorsanız
Seyma_52 fatimaozel kafa karışıklığı yaratıyor canım ya. İnşallah bende hasta olurum hemen. Negatif çıktı ama dört gözle bekliyorum