Fatma46elif35 evet canım Allah bebeklerimize sağlık versin inşallah biz atlattık çok şükür sizde atlatırsınız inşallah
Fatma46elif35 evet bizde de enfeksiyon testi yapılmıştı çıkmamıştı şükür kızım kesik kesik yapıyordu idrarını ilk bebeğim olduğunda birde daha önce kız bebeğe bakmışlığım olmadığından anormal gelmemişti ama şükür doktorumuz farketti ve düzeldi 🙏🙏 acısından çok o sedyeye yattığında çok ağladı bi hemşire ayağından bi hemşire kollarından tuttu doktorda işini yaptı ama yabancılar öyle tutunca korkmuştu yavrum. Sizde şifanızı bulunca Allah ım başka dert yasa vermez inşallah. Allah ım yeryüzündeki bütün yavrularımıza savunmasız miniklerimize şifa versin inşallah canım 🙏🙏 iyi geceler 🥰