[silindi] Ferideserbes oğlumun büssürü saçı vardı o ayda 3-4 aylıkken bi döküldü tepesi kel kaldı yanlarında saç kaldı dedeler gibi döküldükten sonra çıkmaya başladı hemen şuan 6 ay 12 günlük oğlum ilke göre daha çok ve daha sağlıklı var.Dökülmesi gayet normal endişe etme 🌸.
Esilamm01 Ferideserbes 6 aya kadar dökülür ondan sonra tekrar çıkar kızım resmen kabak kalmışdı oglana benziyordu ama sonra 6 aydan sonra çıktı uzadı
ikiprensannesii2 Benim bebişim çok saçlı doğdu, sonradan hepsi döküldü peşine yenileri geldi şu an kestirmemiz lazım 8.ayına girdi 😀😀
ecemm-6161 Ferideserbes benim ki de dökülüyor canım cok normal doğal bi durum doktorlarda söylüyor zateb Aydan itibaren yenileri çıkmaya başlıyor diye