Merhaba bebeğim iki aylık bebeğim var emmediği için mama yediriyorum benim yardımım olmadan kakasını yapamıyo sabun veya kulak çubuğuyla uyarıyorum ancak öyle yaptırmasam ağlamakdan bi hal oluyo doktora götrdüm 6 ayına kadar olur dedi tekrar gittim günde 2 kere zeytinyağ ver ve şurupnyazdı denedim yok napmam lazım 😒