N54esrin Meraba kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük ama dün ve bugün tüm gece uyuyo normalde bi düzenimiz vardı tabi ne kadar düzen denilirse gece 10 12 arası uyur 3 4 saate bir kalkardı ağlardı açıktığını anlar bende onla birlikte kalkardım ama bu iki gecedir 10 buçukta emziriyorum anca 11 buçuğa doğru dalıyo beşiğine koyuyorum dün gece 11 buçukta yatıp sabah 7 de kalktı ilk gece şaşkınlığıyla uyandırmak aklıma gelmedi bu gecede yine 11 buçukta uyudu saat 5 gibi zorla uyandırdım uyanmakta istemiyo anca altını açtım değiştireyim dedim öylelikle uyandı çokta tatlı uyuyo insan uyandırmaya kıyamıyo ama ne bileyim yani şimdi dersiniz ki bacım daha ne istiyosun ne güzel uyuyo ama bi korku geldi ilk defa anneyim doğduğundan beri anne sütü alıyo hiç sarılıkta olmadı çişi kakası herşeyini güzel yapıyo yani 2 aylık bebeğin bu kadar uyuması normalse havalara falan uçarım heralde
nehirim_ N54esrin iki aydan sonra 4 5 saat emmeden uyuyabiliyorlarmış uyandırmaya gerek yokmuş öyle okudum bir yerde
Gizemonerr N54esrin sen hiç uyandırmaya çalışma annesi büyümüş artık bebeğin. Acıkınca kalkıyorlar zaten 😊 gece uykusu bebeğin en çok geliştiği uyku 💙
Bvzz N54esrin yaa o kadar şanslısın ki. Acıksa uyanır sen uyandırma sakın uyku düzenini bozarsın maşallah diyelim
KardelenYB N54esrin gündüz normal gece böyleyse elleme uyusun.Ne güzel gece düzeni kurmuş kendine bunlar güzel günler sonra bozuluyor yok diş yol bilmen ne derken.
N54esrin Rosemay evet benimkini az önce uyandırmaya çalıştım dediö ya ilk emmek istemedi azıcık çekeledi sonra bana bakıp gülmeye başladı
N54esrin nehirim_ ya ben internetten pek araştırma yapmak istemiyorum karşıma ne çıkacağı hiç belli olmuyo ama o zaman zorla uyandırmama gerek yok
N54esrin Rosemay hani yenidoğanken dediler ya kan şekeri düşmesin diye uyuyosa bile uyandırın bende onu düşünerekten korku geldi yani altıda pisti çişte yapmış kakada hiç ondanda rahatsız olmamış
Beykamom16 Sarılık gibi durumları yoksa bırakın kızlar uyusunlar bu şekilde düzen oluşturdu demekki bebekleriniz ne güzel işte uyuyan çocuk rahattır karnı tok huzurludur sizde dinlenmenize bakın😎
N54esrin Beykamom16 yani sarılık hiç geçirmedi şimdi 2 aylık ya geçirme gibi bişeyi varmı yani büyüyüncede sarılık olur mu
N54esrin Bvzz yok şimdi burdaki yorumları gördüm ya içim rahatladı bi bundan sonra uyandırmam zaten allah razı olsun maşallah dediğiniz için allah bütün annelerimize yardım etsin ❤️
N54esrin KardelenYB ya evet gerçekten bundan sonra ellemem istediği kadar uyusun bebeğim ilk annelik sorabileceğim biriside yok anca burdaki tecrübeli annelere soruyoruz işte
nehirim_ N54esrin hayır ben bu gün baktım bebeğim için kaç dakika emmesi lazım ortalam diye orada gördüm ilk bir ay 2 saatte bir emmesi gerektiği için fazla uyudğunda uyandırıp emzirmek gerekiyor ben öyle yapıyordum tabi 1 hafta sonra zaten hiç uyumadı hep ağladı ama 2 aydan sonra acıkınca kendisi uyanıyormuş zorla uyandırıp emzireye gerek yokmul
Lalelia N54esrin Vala tadini cikarin hicte birsey olmaz benim kizimda iki aylikken oyleydi gece gunduz ayrimina geciyorlar ama ne yazikki tekrar bozuluyor duzenleri Ben tam Tmm alisti demistim ama bosunaymis kisa sureligine:)
N54esrin nehirim_ çok teşekkür ederim allah razı olsun o zaman diş çıkarasıya kadar bende uyku depolayım kendime
kimyageranne N54esrin benim kızımda öyleydi taki 3,5 aylık olana kadar , bitti o derin uykular diş çıkartma dönemiyse zaten hiç uyumuyor sıradan bi geceyse en az 2-3 defa uyanıyor şuan 9,5 aylık
N54esrin kimyageranne normal geceye 2 3 sefer kalkmaya şükürler olsun sizin bebeğiniz sakinmiş demekki heleki diş döneminde iyi yani bide o diş dönemi herkezde farklıymış galiba yok doğurduğum tarihe göre arak dönemi diş dönemi tarih hesapları falan varmış galiva
Ozbek42 N54esrin bende aynıyım 😁 11 gibi uyudu şmdi emdi tekrar uyudu bende süt sağıyom 😂😂 ben kaldırmıyotum artık 4 saatte bir uyandırırdım ama kalkmak istese uyanır diye düşünğyorum o yüzden ellemiyorum
Lalelia N54esrin dis hemen cikmiyo ama 3ncu 4nci ayda basliyor yerleri falan kasinmaya ozaman surekli bi aglama mizmizlik tam cikmasi 6nci aydan sonralari ama ozamana kadar bu sekilde gidiyor her bebek bir degil tabi korkutmak gibi dusunmeyin bunlar benim texrubelerim ins hafif atlatir buyutursunuz bol bol dinlenin uyuyun firsatiniz varken 💖
nehirim_ N54esrin aynn öyle uyuyor işte keyfine bak 😄keşke benimki de uyuysaydı öyle bir saat de yeterdi ama sabah 11 den beri uyanık artık yıldım