Kizlar cuma günü 4. Ay aşısı olduk, bugün hep atesi vardı ama 38.3 falan en fazla. Üstü ince uzun kollu, altını çıkardım ama ayaklari buz gibiydi çorabi tuttum. Çorabi da çıkarmali miyim?
Alnından olcunce sürekli farklı çıkıyor alın bölgelerine göre, koltuk altı da ölçülüyorum iki kol farklı, saçma sapan iş.