Merhabalar bebeğüm 7buçuk aylık ve 5 bçk aylık ken tadımlara başladık. Herşey bence güzeldi 2 3 kaşık yiyordu. Dr Sadece 50 gram almış diyene kadar.. Lakin o gün aşı olduktan sonra bebeğim hiçbirşey yemez oldu ağzını kitledi vs vs son çare tarhana denedim bir yemesi var anlatamam. 1 haftadır herşeyine tarhana katarak yedirmeye başladım. Yoğurtlu sebzeli tahıllı vb vb. Ama içim hiç rahat değil hiçbirşeyin kendi tadını almıyor, çorbada pirinç vs yiyor ama meyve pütürü geldimi öğürüp çıkarıyor. Meyve sevmiyor dedim yoğurtla bisküvi ile denedim yok. Sadece tarhanayla yiyor herşeyi.. allah rızası için biri bana bi akıl versin. Sabah akşam tarhanadan bana gına geldii. Dr mahsuru yok dedi ama ben kendimi çaresiz hissediyorum nereye kadar böyle gidecek. 8 aylık olucak. Görüyorum 8 aylık bebekler eline alıp vs yiyor bizimkisi ağzına götürmeyi bırakın eline almaya huylanıyor gb hemen atıyor. Ne olur fikirr verin.