Echche önemli bir güncelleme yapayim. paranox un normali degil, sonunda S yazandan verdi bu arada ona dikkat etmek lazım. Sade paranoxta nöbet ilacı varmış kullanımı zararlı beyine baskı yapıyormus. Paranox S olan sadece agri kesiyor ateş düşürüyor. Doktorunuza danışırsıniz zaten