CananEce çok zor ya… Allah yardımcınız olsun öncelikle… Ama umutsuz olmayın ve kendinizi kötü hissetmeyin, ne yapıyorsak onlar için yapıyoruz… Biraz ağlar sonra mecbur alışır… Kauçuk olanlarda ısrarcı olun, bir de yoğun damlalı olanlar var yani daha fazla süt veren tek emişte.. numaraları ne markaları ne bilmiyorum bir bilen şüphesiz vardır ama belki süt az geliyor diye istemiyor olabilir… Cnku bebeğinizin yaşına uygun olanlar genelde anne memesini bırakmasın diye hep azcik süt veren biberonlar.oluyo, emsin uğraşsın diye, ona dikkat edebilirsiniz