Merhaba kizlar ogluma 11 aylik.olana kadar TV izletmedim haliyle büyüdükçe bebeklerimiz yerinde durmuyorlar şu 3,4 aya kadar bebegim kelimeler söylerdi suan da ise çok az kelime söylüyor TV aciyorum yemek yapacağım zamanlarda açmadığım zaman oyuncaklarla oynamıyor mutfağa gelip almam için ağlıyor ama ınternetten zararlarını araştırdım cok pişman oldum kendimi çok kötü hissediyorum inaninki kimse 4 ,4 luk yetişemiyor ama ne biliyim kendimi çok kötü hissediyorum ben esime emanet etsem hemen TV başına oturtuyir kendisi telefon oynuyor biraz oyun oyna diyorum yok vallahi ne yapacağımı şaşırdım bebeğimle ben oyunlar oynuyorum etkinlikler hazırlıyorum ama dediğim gibi yemek yaparken bırakmak zorunda kalıyorum pitfen bana akıl verin nasil basa çıkacam bununla özellikle esimi nasil uyaricam lütfen cevaplarınızı bekliyorum 😊