Kızlar ilk gebeliğim daha önce De hiç bebek bakmadım normali nasıldır bilmiyorum ama benim 24 günlük oğlum var ilk günler sanki daha sakindi altını alırken bakışırdık şimdi ne zaman bez değiştirsem ağlıyor kucağa almazsan katılıyor hatta altı açıkken kucağıma alınca da üstüme her türlü şeyi yapıyor 😀 sonra tekrar hızlıca kapatma vs ama ağlıcak diye altını açmak bile istemiyorum artık. Onun dışında uykusu gelince veya sebepsizce de ağlamalar başladı ben mi yanlış bişey yapıyorum yoksa sizin bebişleriniz de ağlıyor mu? Üzülüyorum kendimi kötü hissediyorum :( bu arada 3-5 dk ağlıyor en fazla memede susuyor