Khann canim benim kiximda 4 aylik uyurken sicriyor ben bu epilepsi hakkinda okumadgim yer sayfa video kalmadi . O anda seslenmek degilde kollarindan tutup sarsin eger siz ebakiyo harekti yapmiyosa korkmayin . Dun bir doktor videosu izledim epileptik nobet ile larsilasan bebeklerde normal olan cok hareket var ozellikle reflusu olan bebekler hatta bulursam sana videoyu aticam bebek boynunu kolalrini kasiyodu ama o anda annesine bakio teokide veriyordu o posttan sokra cogu anne cocugunu izler oldu bemde pazartesi goturcem uyurken sicramasi icin . Izledgimiz icin her hareketi gozume batiyor . Bugun yaoarsa videoya cek kesinlikle