Gok_53 çok teşekkürler! Doğum hiçbir şey kullanmıyorum hatta çocuk istiyorum, şimdi ki bebeğimi de çok beklemiştim, tekrarlanan düşükler düşükler sonucunda tüp bebek tedavisi ve yine düşük daha sonra prolaktin değerlerin yüksekliği hipofiz mr çekmeler VS vs :( geçen hafta hastahaneye gittim hiçbir şey yok demişti Dr tabi prolaktin değerlerin yüksek olması haricinde :)