Burcuercinnn Merhaba anneler,45 günlük bebişim var pusette çok güzel saatlerce uyuyor beşikte hemen uyanıyor gündüzleri pusetteki uyutabiliyorum ama geceleri emin değilim bir de çok rahat değilmiş gibi hissediyorum oysa bebeğim orda daha rahat uyuyor ama 🙄 aranızda gece de pusette uyutan var mı acaba?
Defne123 Burcuercinnn gece değil de arada pusette uyuyor pusetlerdeki çukurluk anne karnındaki gibi ayarlandığı için büyük ihtimal kendini anne karnında hissediyor olabilir
Burcuercinnn Defne123 olabilir oradaki rahat uykuyu beşikte hissetmediği için galiba beşiğe koyduğum an hareketlenmeye ve mızmızlanmaya başlıyor ne yapacağım bilemedim yeter ki uyusun diye pusette mi uyutsam 😬
Defne123 Burcuercinnn pusetinde terletmemeye çalış gündüzleri beliğine al pusette yatırmamaya çalış yani sen uykunu al dinç ol ilgilenebileceğin uğraşabileceğin güçte iken gündüzleri pusete koyma alışır zamanla merak etme umarım anlatabilmişimdir 🤗