Arkadaşlar selam bebeğim 3,5aylık süt ve ürünleri-yumurta alerjisi oldugu ortaya çıktı doktorumuz bu damlayı verdi günde 1defa 4damla olmak şartıyla. Ama prospektüsünde 2yaş altı kullanamaz diyor ayrıca uyku hali ve sersemlik yapıyormuş. Kullananlarda öneri istiyorum. 1) gerçekten işe yarayan bir damlamı? 2) sizler kaç aylıkken nasıl kullandınız? 3) sizin bebişlerde herhangi bi yan etki oldumu?