elfeyllzdmr Kızlar benimkisi estetik dikiş çoğunuz öyledir sanıyorum artık. 😄 şişliği ne zaman indi Kızlar hafif şiş orası tabi ilk zamanlara göre indi baya. 12 gün oldu Doğum yapalı
cekoslavakporseleni elfeyllzdmr şiş derken nasıl şiş canım, ben de spinal sezaryen oldum ama benim sanki kalemle incecik çizmişsin gibi duruyor. Göbekten bahsediyorsan o bende de var😂😂
bus1 elfeyllzdmr benim çok şişmedi öyle canım kizariklik şuan çok az var 3ay oldu ama tabi direk belli 😅
mom093 elfeyllzdmr benimde estetik dikiş oldu canım ve o kadar kısa ki çizgisi yani dikkat asla cekmiyor sis de degil sadece dokununca kabarıklık hissediyorum😂😂 10 aylik bu arada bebegim
elfeyllzdmr mom093 aynen ya dokununca kabarık duruyor 😂 12 gün oldu ben o kabarıklık geçecek sanıyodum ya 10 ay boyunca geçmediğine göre geçmeyecek sanırım
mom093 elfeyllzdmr yok geçmiyor boyle abarti bir kabarıklık yok ama sadece bunu dokununca hissedebiliyorsun 😂 gerci sizin cok yeni daha bi kabarık daha bi kizariktir
cekoslavakporseleni elfeyllzdmr Allah Allah ben de elliyorum şu an 😂😂 ama kabarıklık falan yok🤷🏻♀️ ama ben doğum yapalı 2 ay oldu. Belki vardı geçti bilemedim 😂
efuchan elfeyllzdmr iniyor aama tam 1 yıl oldu gazım olsun karın şişsin orası göçük komik duruyo 😹 bi de kooorrrkunç baş ağrın geçti mi ben gözlerimi açamıyordum
Yagmur46 elfeyllzdmr şişliği kızarıklığı 4 aylıkken filan geçmişti canım, incecik bir çizgi gibi duruyor, göbek de gitti neredeyse tamamen. Doğum yapalı 9.5 ay oldu 😇