sarpinko sert birşey ısırmış ondan dolayı şişmiş dedi iyileşme sürecindeymiş kendiliğinden düşermiş canım ıslak bir bezle yada gazlı bezle ıslatıp oraya masaj yaparsam eğer kan dolaşımını hızlandırırmışım iyileşmesi hızlandırırmışım dişlerininde kaşınmasına iyi gelirmiş bu jelide sordum kullanmana gerek yok eper çık ağrısı olmazsa çok faydalı birşey değil sedi o un yerine havuç salatalık falan versemde olur sanırım yada tetagil falan alırım en olmadı canım benim çok teşekkür ederim sorduğun için ❤️