Firdevs 4 haziran doğumlu yiğit, canım benim. Aynı durumdayız. Odamızı ayirdim bu sefer daha uykusuz kaldık yanımıza tekrar getirdim ama değişen birşey olmadı eşim bizim yatağı istiyor alıştı diye hayiflansada elden bisi gelmiyor alt iki on ve üst iki köpek diş cıktı bizim de isidro kanatiyor sipa. Suni meme aldım onu almadı emerken attım bi köşeye. Ama emziksiz de gündüz asla durmuyor. 9 ay az bi süre değil ama her gün ayrı bir.huy edindiği için ben Yigit'i hala çözemedim hele hele şimdiki bu hali hala ayaktayız bakalım uyucak diye umut ediyorum. Saatler fikslendi yine Tamam uyanıyor ama gözleri kapalı sabaha kadar agliyor gündüzleri uyuyayim diye.annem gelip bakıyorum 2 saat uyuyorum geceye hazirliyorum bünyemi.
Internetten baktım.da bizimkiler geceleri meme tiryakisi olmuş.ne ara olduysa umarım çabuk geçen bir tiryakiliktir çünkü uykusuzluk artık bedeni yıpratıyor. Ikimiz için de kesintisiz uykulu günler insallah yakındır canım benim 😊