6 aylık kızım var sezeryan doğumum oldu ama ben normal yoldan korunuyordum adetim duzenliydi 6 ay boyunca ama bu ay gelmedi bir haftadır migdem çok bulaniyo yarın test yapacam ama çok korkuyorum bişey olurmu hamile kalmayı asla istemiyorum rabbim isteyene versin çünkü kızım çok küçük daha dikişlerim çok yeni ama böyle olan varmı yada sezeryan sonra si hamile kalınsa bile bi sikinti yaşanır mı