52_58_52 bence sancıların sıklaşınca git,ev daha iyi sakin ol hurma ye.Şimdi hastaneye gitsen sürekli bakıp bakıp duracaklar sancıların sıklaşınca git dakika tut 5 dk bi gelip durur zaten,bide Doğum esnasında burnundan al nefes ağzından ver bu çok iyi oluyor başarabilirsin,çektiğin acı çabucak geçiyo yavrunu kucağına alınca Bi nefeste kurtul inşaallah Allah’a emanet olunuz,Doğum yapınca yazarsın.🥰🥰🥰