Arya1801 benim de denk geliyordu. Kına sabahı hastanede serum takıldı hatta ağır geçiyor çünkü. Balayında da 3 günüm boşa geçti ne deniz gördüm ne havuz. Çünkü geciktiriciler adet düzenini çok bozuyor, aşırı kanama yapabiliyor dedi eczacı. Ben de almadım