MehmetefeM21 Arkadaşlar oğlum 3 aylık olcak 2 gün sonra ama hala gündüz aslaa uyumaz gecede fitil verrm ona öyle zorla uyur 1 gbi sabh erkndende kalkar kıvranır uyumAz asla artık çok yoruldum çok nezaman bitecek nezaman uyuyacak
Yenidennn MehmetefeM21 fitili ne için veriyorsunuz anlamadım? Benim oğlumda kolikti 3.ayda başladı akşam 10da başlar 4 5e kadr ağlardı, bende kucagimda perişan olurdum hoplayıp ziplamaktan ancak hiç bu tür fitil faln kullanmadım bebeğim uyusun diye.
Sibel22 MehmetefeM21 kolik beşinci ayımızdayken bitti dedi doktorumuz ama uyku problemleri hala devam 🙂 hatta uzun süredir gece saat başı kalkıyo. Biz gaz damlası kullanıyoduk gerçi pek faydasıda olmuyodu o yüzden bazen kullanmıyordum bile. Doktorunuz damla yerine fitilmi önerdi kolik bebeklere vermezler aslında fitille son bulan birşey değil
Karakayasveet05 MehmetefeM21 Valla ben 3cocukla birde bire giden kızım var üstelik sabah yediye kadar hiç uyumadigimi biliyorum yinede hiç fitil vermedim usteliknilk çocuğunuz heralde gunduz o uyuyunca uyuyabilrsiniz zaten 4.ayda düzeliyor biraz
MehmetefeM21 Yenidennn vllh ben kullnyrm çünkü artık perişan haldeyim öyle böyle değil paranoxs fitl veryrum bende o şekil biraz uyur yoksa hiç uyku yok
Yenidennn MehmetefeM21 daha çok fitil kullanacaksınız o zaman yavrunuza. 10. Aylığız daha düzelmedi çünkü. Uykusuzluktan perişan haldeyim gece her 10 dk Yarim saate kalkar ama fitil bunun için düşünülmez bile.
MehmetefeM21 Karakayasveet05 yok ikinci bebeğim bir kızım var 2 yaşında birde oğlum 3 aylık işte yani cok arsz diyorlar ya işte bu olsa gerek
Karakayasveet05 MehmetefeM21 allah kolaylık versin zor ikiside küçük sizin ama birazdaha sabır iki ay sonra falan azda olsa düzeliyo çok fitil vermeyin zararlı
MehmetefeM21 Karakayasveet05 Ewet Vallh öyle işte ama napalım annelik sabır işi gerçekten kızımı nasıl büyüttüm bilmyrum ama oğlum çok yaramaz çok gecem gündüzüm yok resmen