basakguney Selam, sezaryen dikiş yerimde sağ tarafta aşırı yanma var adım atmamı zorlaştırıyor doktorum ödem olmuş sorun değil geçer dedi ağrı kesici kullan dedi ama ağrı giderek artıyor dikişin sağ tarafı kızarık nasıl geçer yaşayanlar var mı?
Egurbuz20 basakguney canım cildinde yanma varsa uyuşturucu kremler var onlardan al kullan ben öyle çözüm buldum anestol krem
Gazmelioglus basakguney sıcak tut canım bende sezeryanliyim az bı soğuk aldım inan hem ağrıdan hem yanmadan çok canımı acitiyo sıcak tut geçer inşallah benimde sağ tarafta şişlik war kızarıklık war
Aydan35-yagiz basakguney dikişlerin bağlandığı yerdir muhtemelen canım benimde öyleydi dogrulamiyordum bile.sonra benimde dikişlerim sulanmaya başladı iki tane merhem yazdı karıştırıp onu sürdüm düzeldi.gecmis olsun
basakguney Egurbuz20 peki kremi bıraktıktan sonra geçti mi yani bir sorun olmadı değil mi? Bu arada cevabın için teşekkürler🌸
basakguney covirgin selam🌸 15mart pazartesi. İkinci doğumum bu. İlkinde hiç yanma sızı ağrı olmadı bunda ilk günden beri sağ tarafımda yanma var ve giderek şiddeti artıyor yürümekte zorlanıyorum
covirgin basakguney canım ikinci kez açılıyor orası biraz daha bekle çok yeni olduğu içindir belkide bant duruyor mu hala üstünde
basakguney covirgin bandı 2.gün çıkar demişti dr çıkardım batikonla pansuman yaptım pamuklu yüksel bel çamaşır kullanıyorum yani hijyenime dikkat ediyorum ama aşırı yanma var beklemekten başka çare yok inşallah bir an önce geçer. Bi arkadaş anestol sür yazmış sence ne yapayım çare olur mu
covirgin basakguney hiç bilmiyorum canım bende de ağrı yanma oluyordu ben 1 hafta sonra normale dönmüştüm ağrı kesici hariç ilaç kullanmadım pansumanda yapmadım
basakguney Aydan35-yagiz anladım bnde sulanma yok sadece kızarık ve yanıyor inşallah en kısa sürede geçer🙏🏻 Cevabın için teşekkürler🌸
kubradaghan0774 Benimde var dikiş yerimde yanma sulanma 7 gün oldu. 2.doğumum malum iki çocuk olunca yatıp dinlenemiyorum. Batikon aldım bide antibiyotikli krem aldım sürüyorum bakalım bayram ağzı poliklinik yok. Acile de gitmedim ama duramazsam gideceğim