Annecim yok bence değil. Ben burda bir iki postta daha görmüştüm. Bence normal bişey doktora da söyledim anormal birşey olduğundan bahsetmedi bebekler suyu pek sevmez dedi. Yani birkaç kişide görmesem ben de sizingibi düşünecektim. Ama yaşıt olup lıkır lıkır kafasına dikleyen de var 😂