Begonvillll zumraylc tiroid bezinin tamamını aldılar. 20 yaşındaydım. Şimdi 28 yaşındayım. Bebek yapmayı düşündüğümüzde korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldım. Bebek için engel değil.
zumraylc Begonvillll bebekte zeka gerılıgı falan oluyor dedıler bende amelıyata gırıcem gelecek hafta degerlerımde sıkıntı olmadıgı ıcın ılmak ıstmyrm ama nodulum cok buyuk kanserlesme oluyrmus mecbur olucam korkumdan doktora sordum 30 senedır 4 5 kısı ölmustur ddı
Begonvillll zumraylc kafanızda soru işareti varsa tek doktorla kalmayın helede özel hastane ise birde devlete gitmenizi tavsiye ederim
zumraylc Hepınıze xok teşekkür ederim ederım insaallah benımkıde kolay gecer bebegım var aslında korkum ondan yavrum benı bır an bıle bırakmaz tuvalete bıle benımle gelır
JollyRose zumraylc nasıl oldunuz şimdi? Benim de doğumdan 3 ay sonra çıktı tsh çok düşük sıfırlarda t3 t4 yüksek bir de nodül var 3 mm propycil kullanıyorum doktorum ilaç emzirmeye engel değil dedi