Eşimin yaklaşık 1 haftadır şiddetli bel ağrısı var, covid geçiren arkadaşı benim tek belirtim bel ağrısı idi demişti.
Dünden beride ben ne yesem bana tatlı geliyor, dün yemek yiyemedim bu yüzden.
Az öncede eşimle soda içtik ben bu aralar ne yesem bana tatlı geliyor deyince oda bana da dedi. Yani akşam çorba içtim o bile tatlı geldi.
Covid ile ilgisi olabilir mi? Geçirenler, bilgisi olanlar bakabilir mi?