Kizlar iyi geceler
Bebeğim 6 ay 13 günlük, ufaktan ek gıdaya basladık yogurt, havuç, kabak ,armut,elma vs. Ufaktan tatdiriyorum ama az az yani.ondan mıdır bilmiyorum bu ara kakasini 2 günde bir yapıyor ve gazı çok fazla oluyor özellikle geceleri aglayarak uyanıyor birkaç saat uyumuyor ayakta geciriyoruz çok yoruluyor o sıradada hala gazını yapmamis oluyor. Doktorumuzun onerisiyle aguline kullaniyoruz ama o bile hiç fayda etmiyor. Bu durumu yasayasınız oldumu nr yapmam gerekir acaba önerileriniz olurmu ? 🙏🤗💜