Dün sezaryen doğum yaptım doğumdan çıkar çıkmaz sütümü sağdım hiç zorlanmadım çok güzel sütüm geldi sağdım sağdım saklama poşetine koydum 2 saatte bir 4-5 kere sağdım sabah tekrar denedim süt gelmiyor bugun sürekli denedim gelmiyor damla damla geliyor alta dolmuyor kapakta kalıyor sütüm mü kesildi ne yapmam lazım ve meme ucundaki delikler tıkanmış tırnağımla çıkarabildiğimi çıkardım hep böyle tıkanacak mı ne yapmam lazım