Merhaba Annelerimiz
2,5 aylık bebeğim var kakasını 3-4 günde bazen 5 günde bir yapıyor normal mi acaba.Öyle gaz problemi veya karında sertlikte yok bazen gaz çıkartırken ağlıyor doktora sordum bazı bebeklerde böyle olur karnında sertlik olmadığı için normal dedi ama ben bu durumdan rahatsız oluyorum. Dizinde bebeğinizde böyle olan var mı ?