Merve_96 Evet bir türlü karar veremiyoruz hangi marka hangisi daha kullanışlı nolur güzel anneler sizler neler kullanıyorsanız bebeklerinizin odasında kamera mı telsiz mi benimlede paylaşırmısınız fikir olsun yoksa işin içinden çıkamayacağım 🤷♀️
1203gb Merve_96 xianomi 360 derece dönebilen kamera kullanıyorum.Memnunum.Görüntüsü kaliteli sesi iyi.Tek sıkıntısı telefonda uygulamanın ekranı açık olacak. Hareket sensörü var ama bana ekranda açık olmadığı zaman bildirim gelmiyor.
BirVeraAnnesi35 Merve_96 ben kamera kullanıyorum kiwi nin beklediğimden çok daha güzel çıktı çok memnunum izlemek ayrı bir rahatlık oluyor telsizi oyuzden tercih etmedim. Ben uyurkende görmek istiyordum ondan kamera aldım
Merve_96 1203gb hmm anladım evet kamera wifi yemi bağlı oluyor eğer öyleyse gece elektrik gitme yada wifi kesintisi olduğunda falan nasıl oluyor acaba bir fikriniz var mı
EsZe Merve_96 kesinlikle kamera. Kızım uyanınca uzun bi süre ses çıkartmaz. Eğer kısa süre uyuduysa hemen gidip tekrar uyuturum. Öyle olmasa uykusu açılır ve geri uyutamam. Güvenlik açısından da önemli bence. Beşiğe tırmanır vs diye aklım kalır kesin. Bakarım kıpır kıpır gider emziğini veririm ağzına uyumaya devam eder vs. Telsizde bunlar zor. Vtech kullanıyoruz. Bi sıkıntısını yaşamadım şimdiye kadar. Wifi ihtiyacı yok
brokoli Merve_96 kamera. her uyandiginda ses cikarmiyor, yatakta emekliyor hemen. kamerasiz telsiz olsa bi milyon kere düşerdi kızım.