Sariduru görümcem vestel buzdolabını 15 yıl kullandı.daha geçen ay yenisini aldı.ben arçelik buzdolabı kullanıyordum önceden ,şuan yaklaşık 8 aydır vestel kullanıyorum memnunum.ama nedende vestel ile ilgili böyle bi düşünce var evet lakin inan şans işi.benim çamaşır makinam ariston du tam 11 yıl kullandım(şimdi ki samsung 1 yıl oldu alalı).taş gibi idi çamaşır makinam 11 sene sonra bozulunca daha yapmak istemedim .kayınvalidem de aynısından ben alayım dedi 2 sene zor dayandı.bir daha ariston mu allah korusun der şuan.haa bi de ben daha çok vestelin çamaşır makinasından iyi şeyler duymadım.