7 buçuk aylık benimde kızımda aynı şekilde tembellik var bi ara uğraşıyordu bi yerden destek alıp donmeye çalışıyordu şimdi onuda bıraktı yatırdığım gibi kalıyor yüz üstü yatırınca ağlamaya başlıyor ama bi kaç saniye desteksiz oturuyor yine de etrafına yastık koyuyorum