Yavrusununannesiii Kızlar değişik bisey yiyince internetten bakıyorum zararlı mı diye ananas yedim eğer bebeğiniz ishalse yememenizi öneririm diye ciltte tahriş kızarıklık zor nefes alıp verme de yapıyormuş sizler yiyor mısınız
NicoRobin Yavrusununannesiii amaaan internete de burnum akıyor yazsan kansersin diyor. Tabi ki gözlemlenmiş olası yan etkilerdir bunlar ama sonuçta ilaç prospektüsünde de ne yan etkiler yazar. Ben de çok araştırıyordum her yediğimi ama ohooo oraya kalsa benim sadece su içmem lazımdı. Ben yedim emzirirken bu arada çok da severim bişey olmadı bende. Eger böyle değişik şeyler yiyeceksen doktoruna danış en doğru cevabı o verir sana 🌸
NicoRobin Yavrusununannesiii rica ederim çiçeğim endişe etme olacaksa da bi defadan o kadar büyük yan etki yapmaz. Kontrolde sorarsın doktorunuza böylr okudum diye sonra onaylarsa için rahat yersin 😌