Hayırlı olsun öncelikle rabbim sağlıcakla büyütmek nasip etsin 🥰 benim kızım da 2 aylık ben 12.günde verdim emziği ağzına aldı çok şükür. Ben çok memnunum çok huzursuz olduğunda sakinleşiyo. Uykusu olduğunda ağzında emzikle uyuyo sallamaya bile gerek duymuyorum çoğu zaman. Tabi her bebek farklıdır ama. Faydasını mutlaka görürsünüz.