gozdenil adam akıllı cevap verdiğim ve kendi evladımdan pay biçerek örneklendirdiğim bi yoruma dalga geçer gibi sen iyi annesin ben kötü bir anneyim tarzında yaklaşan her kimse benim için 'Birisidir'
Ki o kadar saçma bi yorum yapmıssın inan cevap vermek istemedim
Ben hangi yazıda sen kötü anne ben iyi anne dedim peki cidden merak ediyorum
Algı yaratıp ateşi olmadan bir çocuğa ilaç vermeyi normal karsılıyorsun belli ki benim söylediklerimden sonra istediğin cevap olmayınca saldırganlaşmaya başladın ve iyi anne kötü anne lafının arkasına saklandın
Vr hala ısrarla söylüyorum ateşi olmadan verilen ateş düşürücü, ağrısı olmadan verilen ağrı kesici vb ilaçlar bebeğine yarardan çok zarar verir
Elbetteki ilacı vermek istediğin senin çocuğun nasıl istersen onu yaparsın