Yigitosmanbebek aptamilin kaşık mamasını kullandım güzeldi hippde kullandım o da güzeldi ama hippin kaşık mamaları genelde formül sütle hazırlanıyor aptamilin kaşık mamaları suyla hazırlanıyor ben öyle çok kullanmadım 1 kutu aptamil bi kutu hipp kullanmıştım 350şer gramlık