Rahiya bebeğiniz hala günlük besininin %70-80 ‘ ini anne sütünden alıyor 8 aylıkken. Yani anne sütü ana öğün. Ama günde iki öğün kadar ek gıdaya da başlamış olmanız lazımdı. Hatta 6 aylıkken tadımlarla başlayıp alerji durumunu da test etmeniz lazımdı. Bebeğiniz tüm besinini ek gıdadan almamalı, hatta çoğu bebek ek gıdaya istekli olmuyor ve bir iki kaşık yiyor sadece ama zaman içinde tamamen anne sütünün yerini alacak. Merak etmeyin , ek gıdaya alıştı diye sütü bırakan bebek duymadım. 20 aylıkken bile sabah uyandığında ve akşam yatarken illa ki meme isteyenler var.