Memeyi emzik yapıyorlar maalesef sonrasında. Ben 30 dakika tutuyorum en fazla. Sonra müsade etmiyorum. Başta bu duruma ağladı ama şimdi ağlamıyor. Doktorum 20 dakika bile kafi , kendini emzik yaptırma alışkanlık yapar dedi. 30 dakika emiyor sonrasında ben onu oyalıyorum bi 20 dakika kadar, diğer göğsümü veriyorum ve o sırada da genelde uyuya kalıyor.