Birkucukeylulmeselesi Mamaya neden geçiyorsunuz? Eğer sütünüz var ise çalışcak dahi olsanız biberona gerek yok ki. Ek gıda alsın bir de normal alıştırma bardağı ya da pipetli suluk hiç alışmadıysa normal bardak. Oğlum 12 aylk biberon emzik olmadan biyüdü anne sütü ek gıda ile. Pipetle içiyor ya da bardaktan. Bu arada aynı sizin aylarda biberon denemiştim nedense. Lansinoh ve avent almadı. İyi ki almamıs o da bir bağımlılık. Bebeklikten mecburen mama alan bebekler dışında gereksiz görüyorum❤️