Tosbikannesi22 17 aylık olduğu için devam sütü denemedim ben, beslenmesi iyiydi de. Gece kalktığında su ya da süt verdim, gece memelerini azalttım, sonra da gündüz emmeyi kestik, ağladığında dikkatini dağıtmaya çalıştım, çünkü meme de susan bi çocuktu, en sonda uykuya geçişte bıraktık, onun yerine salladım uyuması için. Sallamaya alıştırmayın sonrasında daha da zor oluyor. Anlattığım kadar uzun sürmedi alışması. Farklı marka mama deneyebilirsiniz tadını severse içer belki, şimdiye kadar sadece emdiyse mamaya alışması zor olabilir belki. Annem yakınımızda ona alışık olmasına rağmen kayınvalidem ile kaldı kızım annemde benimle hastanede durdu, zaten eşimde yanlarındaydı, ben daha çok zorlandım kızıma nazaran ayrı kalmaya diyebilirim