Ishakpasa sallama bacım sallama ah şimdi çok küçük biraz büyüdükten sonra keşke sallamasaydım diyorsun sallarsanda max 3 ay 3 aydan sonra muhakkak bırak pışpışla ona alıştır nasıl alışırsa öyle gidiyorlar en büyük pişmanlığım sallamaya alıştırmak çok zor çok yani ben çok zorlanıyorum ve çok pişmanım alıştırdığım için 😢😢