-Zumros2 hayatım bende öyle akşam sütüm az gibi geliyor bebeğim huysuzlanıyor emerken o yüzden ben de veriyorum ama bu sefer emmeyince daha da azalıyor kimle konuşsam aynı şey. Hazır yeni başlayacaksan ve başladıysan ,dostane bir tavsiyem 10 günde bir tartıya götür mama vermeden kilo alımı iyi ise başlama. Ama baktın kilo alımıda iyi ama bebek iştahlı doymuyor huzursuz ise ver benim bebem öyleydi. Kilosu iyiydi hatta fazla iyiydi ama iştah var bebede doymuyordu mecburen veriyorum daha huzurlı