Renasinannesi Hayırlı akşamlar kizlaaaarr 🌸Benim bebeğim 4 buçuk aylık emerek uyumak istiyor ayırdığım da uyanıyor, çok yoruluyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl kendi kendine uyutmaya alıştırabilirim
elifhanimm Benimki öyleydi,zamanla düzeldi, ben stres yapmayı bıraktım bir de tam uykuya dalmadan hemen yerine yatırdım pış pışladım..
YigitAlpsMom Renasinannesi yoruluyorum ama yapacak bisey yok gece özellikle 3 kez falan uyanıyor bazen memem açık uyuyup kalıyorum 😂