Bebeğim 2 aylık 5 günlük
4 gün önce asısı vardı yaptırdık.
2 Ay kayınvalidem annem yanımda kaldılar çocuk onların odasında kendi yatağında uyuyordu
Şimdi herkes gitti
geceleri uyumuyor 3 gecedir kafayı yemek üzereyim resmen gözünü dikiyor öyle bezen de feryat figan. Düşünüyorum atak haftası mı yoksa kalabalığa mı alıştı yoksa onlara mı alıştı yoksa bizi mi istemiyor resmen delirmek üzereyim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤧