Duru33 Kızlar emzirirken sırtımdan sanki elektrkli süpürgeyle çekiyorlar bişey sömürüyor gibi oluyor sizlerde oluyormu?
esradgzl Duru33 aynneenn kesinlikle o benim. Hele akşama doğru epey artıyor ağrısı. Yanlış pozisyondan muhakkak çnkü bebeğim denişil olduğu için kıpır kıpır 🤧
Duru33 elifhanimm olabilirmi ki ya düşünmemiştim bunu yanlş pozisyon olacağnı yani siz ne şekil emziriyosunz esradgzl
elifhanimm Duru33 önce sırtımı belimi rahatlatıyorum yastıkla vs destekliyorum ayaklarımın altına da ufak tabure vardı eşimin çocukluktan kalma onunls yükseltiyorum öyle çok rahat ediyorum,yada uzanarak emziriyorum:)
esradgzl Duru33 ben hiç desteklemiyorum sırtımı hatta geceleri öne doğru eğiliyorum uyku sersemi bakıyorum ağrımaya bailıyor amca o zaman doğruluyorum. Beli sırtı destelemek gerekiyor bide yeri geliyor devamlı sırt açık ister istemez soğuk vuruyor ondanda kulunç yapıyor
Duru33 elifhanimm uzanarak emzirmeyi hiç denemedim ama öbür dediklerini deneyecm cnm sağolasn☺️Aklmjn ucuna gelmezdi valla