Canansena devlet hastanesi isterseniz önerebilirim istanbulda.ben tesadüfen gittim muhteşem bi doktordu gerçekten.sonradan üye olduğum alerji gruplarında çok sık adına denk geldim(tavsiye amaçlı ya da giden var mı nasıl bi doktor diye. ama tek kötü yorum yok hakkında inanılmaz memnun insanlar.sonradan da öğrendim ki meğer tayin olduğu yerden bile onun için istanbula gelen bi çok hastası varmış(bunu da o gruplarda görmüştüm)4 ay gibi bi takibimiz oldu ben daha onun gibi dinleyen,tavsiye veren,elinden gelenin fazlasını yapan doktor görmedim.